План засідань РМО





14 березня 2018 рік 

(ОНЗ "Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка)


План проведення ІІІ засідання РМО вчителів:


      1. Концепція НУШ та перспективи її реалізації в процесі навчання.

  2. Особливості викладання дисциплін в контексті компетентісного навчання.

  3. Використання ІКТ як засіб підвищення ефективнсоті навчання на уроках біології, хімії.

  4. Аналіз результативності участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах та конкурсах.

   5. Роль самоосвіти вчителя у підвищенні професійності педагога.

   6. Відвідування та обговорення уроку хімії в сучасному хімічному кабінеті (Василишина Л.М.)

   7. Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи РМО на новий навчальний рік.

   8. Обговорення питань щодо організації допомоги учням при підготовці до ЗНО.


15 листопада 2018 рік


План проведення ІІ засідання РМО вчителів:


1.  Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімії та біології як засіб формування предметної компетентності учнів(Ковтун С.О., ОНЗ "Мошоринська ЗШ І-ІІІ ступенів").

2.  Онлайн-сервіси як інструмент взаємодії вчителя й учнів на уроках хімії та біології.
2.1.         Використання текстових технологій за допомогою Google-форм. Приклади використання текстових технологій (Гвоздик І.В., ОНЗ "Петрівський НВК "ДНЗ – ЗШ І-ІІІ ступенів").
2.2.         Можливості використання QR-кодів в освітньому процесі. Приклади використання QR-кодів (Василишена В.М., ОНЗ "Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка").
2.3.         Використання "хмари тегів" в освітньому процесі. Приклади використання "хмари тегів" (Рябовол О.І., філія "Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів" ОНЗ "Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка").

3.  Роль дистанційних форм навчання в сучасній школі (Пономаренко О.О., філія "Богданівська ЗШ І-ІІІ ступенів" ОНЗ "Богданівська ЗШ І-ІІІ ступенів").

4.   Методика викладання біології та хімії в 10 класі (профільний рівень) (Голова РМО Кононенко І.О., ОНЗ "Петрівський НВК "ДНЗ – ЗШ І-ІІІ ступенів").

5.  Огляд фахової літератури.

Робота в період в між засіданнями:

1. підготовка та проведення предметних тижнів
2. участь у роботі шкільних творчих груп
3. вивчення ППД
4. самоосвіта педагога
5. організація роботи з обдарованими учнями
6. підготовка та проведення гри "Геліантус", "Колосок"




27 серпня 2018 рік


План проведення І засідання РМО вчителів:


1.  Підсумки роботи РМО за 2017/2018 н.р.
1.1 Затвердження плану роботи РМО на новий навчальний рік (методист РМК).

2.  Підтримка обдарованих учнів.
2.1.         Результативність роботи вчителів з обдарованими учнями  (Довженко А.А., ОНЗ "Богданівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Ткаченка").

3. Про особливості організації та зміст освітнього процесу в закладах ЗСО у 2018/2019 н.р. з предметів (Голова РМО Кононенко І.О., ОНЗ "Петрівський НВК "ДНЗ – ЗШ І-ІІІ ступенів").

4. Обговорення програм, підручників (Рябовол О.І., філія "Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів" ОНЗ "Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка").
4.1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання предметів.
4.2. Основні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів.

5.   Хімічний експеримент як чинник формування творчості учнів та мотивації до навчання хімії (Голова РМО Кононенко І.О., ОНЗ "Петрівський НВК "ДНЗ – ЗШ І-ІІІ ступенів").

6. Реалізація краєзнавчогопринципу та міжпредметних зв'язків у процесі вивчення географії, економіки, природознавства (Голова РМО Кононенко І.О., ОНЗ "Петрівський НВК "ДНЗ – ЗШ І-ІІІ ступенів").

7. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі вчителя.
7.1. Мотивація пізнавальної активності учнів як засіб підвищення ефективності освітнього процесу (Гвоздик І.В., ОНЗ "Петрівський НВК "ДНЗ – ЗШ І-ІІІ ступенів").

8. Участь педагогів у методичних заходах та професійних конкурсах різних рівнів. Видавнича діяльність вчителів (Довженко А.А., ОНЗ "Богданівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Ткаченка").

9. Використання інтернет-простору для підвищення якості неперервного навчання педагогів.

10. Трансформація у практичну діяльність педагога для формування духовності школяра.

11.  Огляд фахової літератури.




Немає коментарів:

Дописати коментар